Featured Post

Sangat Sibuk?

Assalamualaikum... Apa khabar semua.. Usai perkara anak memohon kad pengenalan kemudian berjalan-jalan sebentar ke Alamanda mencari sepat...

Friday, September 27

Assalamualaikum WBT..

Sudah lama rasanya tidak aktif blogging.Asalnya blog ni utk medium saya berniaga online akan tetapi saya tiada masa kerana kekangan waktu dan sibuk dgn hal keluarga. Seorang ibu memang sibuk menguruskan hal rumahtangga dan anak2x walaupun bekerja,berniaga atau surirumah dan sebagainya. Walaubagaimanapun cuba mencari waktu untuk diri sendiri melepaskan lelah atau utk diri sendiri.

Blog ini bukanlah semata-mata utk show off sendiri,suka-suki,perasan sendiri tetapi cuma ingin berkongsi rasa dan pengalaman sebagai manusia dimuka bumi ini.

Terlalu banyak yg ingin diluahkan disini tetapi masa terlalu cemburu utk meneruskan catitan saya ketika ini.

Saya akan kembali lagi...tdk lama lg...inipun curi masa sementara menunggu guest homestay yg sudah hampir 1 jam saya nanti kam  di lot parking apartment ini.


Sehingga bertemu lagi ...akan datang.
Jaga diri..
Assalamualaikum WBT.

No comments: